fbpx
dieta pudełkowa klasyczna tajm catering

Dieta klasyczna

„Dieta klasyczna” to nowa połączona odsłona diet klasycznych. Skierowana dla osób chcących zarówno zrzucić zbędne kilogramy jak i zadbać o sylwetkę i przybrać na masie mięśniowej. Dieta klasyczna występuje w kilku wariantach kalorycznych, dzięki czemu można dostosować ją do swoich indywidualnych potrzeb. Proponujemy do wyboru 1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 kalorii w 5 posiłkach.

Nowa odsłona naszej diety !

Dieta klasyczna będzie łączyła w sobie tradycyjną polską kuchnię oraz odpowiedni bilans makro i mikroskładników. Czasem znajdziecie tam również ciekawe urozmaicenia. Dieta po dobraniu odpowiedniej kaloryczności może wspomóc walkę ze zbędnymi kilogramami, jak i budowę masy mięśniowej. Zwiększona zawartość białka w porównaniu do diety tradycyjnej sprawnie wesprze metabolizm zapobiegając zaparciom i odkładaniu się zapasowej tkanki tłuszczowej. Dla osób aktywnych fizycznie dodatkową zaletą takiego rozkładu będzie sprawniesza regeneracja mięśni po treningu oraz skuteczniejsza ich budowa. Dieta składa się z 5 posiłków. Jest to nakorzystniejszy model żywienia w ciągu dnia. 5 stosunkowo niedużych porcji zapewni stały dopływ energii i makroskładników co zapewni maksymalne ich wykorzystanie. W diecie znajdziecie produkty z wszystkich grup żywieniowych. Źródłami białka będą głównie produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, ryby, drób, jaja, mleko i ich przetwory, ale też produkty roślinne takie jak nasiona roślin strączkowych. Zródła węglowodanów to kasze, makarony, pieczywo.

 

Menu na najbliższy tydzień

( 26 września - 02 października )

Śniadanie
Jajecznica z suszonymi pomidorami, chrupkim pieczywem i ogórkiem zielonym

II śniadanie
Ciastka owsiane

Obiad
Szynka wieprzowa w sosie z zielonego pieprzu podana z kaszą bulgur i surówką z marchewki

Podwieczorek
Rozgrzewająca zupa krem dyniowa

Kolacja
Sałatka z makaronem orzo, zielonym ogórkiem, koperkiem i szynką

Śniadanie
Bananowa owsianka z wiśniami, sosem czekoladowym i siekanymi orzechami

II śniadanie
Tabbouleh z kaszy kuskus z granatem

Obiad
Kurczak po wietnamsku z ryżem, fasolką szparagową i sezamem

Podwieczorek
Smoothie pomarańczowe z nasionami chia

Kolacja
Domowa pizza z pieczarkami, pomidorami i sosem czosnkowym

 

Śniadanie
Grecka pasta z oliwkami, słupkami marchewki i pieczywem graham

II śniadanie
Koktajl ogórkowo-ananasowy z chia

Obiad
Paluszki rybne z pieczonymi ziemniakami i surówką z pekińskiej kapusty

Podwieczorek
Owocowe smoothie bowl z granolą

Kolacja
Cytrynowe kaszotto z zielonym groszkiem i mozzarellą

Śniadanie
Śniadanie po angielsku: jajko sadzone, bekon, fasolka w pomidorach, bułeczka

II śniadanie
Pumpkin Spice Latte

Obiad
Kurczak w sosie curry z ziemniakami i surówką z czerwonej kapusty

Podwieczorek
Śliwki pod owsianą kruszonką

Kolacja
Sałatka z burakami, pomarańczą i fetą

Śniadanie
Kokosowe placuszki jaglane podane z serkiem waniliowym i owocami

II śniadanie
Sałatka a’la Cezar z jajkiem i grzaneczkami

Obiad
Tagliatelle z fasolą, szpinakiem i grillowanym kurczakiem

Podwieczorek
Nachosy z gruzińska pasta z czerwonej fasoli i warzywami

Kolacja
Lasagne vege a’la bolognese

Śniadanie
Tarta z warzywami i serem mozzarella

II śniadanie
Zupa ogórkowa z kaszą pęczak

Obiad
Placki ziemniaczane z gulaszem z marchewką i suszonymi pomidorami

Podwieczorek
Koktajl jabłkowo-marchewkowy z siemieniem lnianym

Kolacja
Tortilla z shoarmą drobiową i warzywami

Śniadanie
Góralskie tosty z żurawiną i sałatka z rukolą, burakiem i balsamico

II śniadanie
Brownie z fasoli z lukrem cytrynowym

Obiad
Klopsiki z sosem pieczarkowym, ryżem szpinakowym i surówką z buraczków

Podwieczorek
Krem kalafiorowo-orzechowy z ptysiowym groszkiem

Kolacja
Cukinia faszerowana chilli sin carne z sosem ziołowym, pomidorami i słonecznikiem

Rozkład makroskładników

Węglowodany Białko Tłuszcz
1200 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
1500 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
1800 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
2000 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
2500 kcal 45-55% 15-20% 25-35%

Odchudzająca klasyczna + Sportowa klasyczna = DIETA KLASYCZNA!

Stosując naszą „dietę klasyczną” dopilnujesz regularności spożywania posiłków. Dzięki dostarczaniu regularnych, odpowiednio zbilansowanych posiłków 5 razy dziennie zapewnisz sobie zdrowe i racjonalne odżywianie. Ponadto zaoszczędzisz dużo czasu, który traciłbyś na zakupy i przygotowywanie codziennych posiłków. Jeśli uznasz, że nie masz ochoty na spożywanie np. ryb i potraw rybnych w najbliższym czasie możesz nas o tym poinformować. Wówczas zastosujemy wykluczenie wybranego produktu, jeśli taki pojawi się w naszych propozycjach przygotowanych na kolejny dzień. Ważne jest także, abyś poinformował nasze BOK lub Dział Dietetyki o wykluczeniu danego produktu z diety ze względu na występowanie alergii pokarmowych. Postaramy się, abyś nie otrzymał w żadnym posiłku produktu uczulającego.

Decydując się na „klasyka” wybierzesz racjonalne i zdrowe odżywanie co na pewno wpłynie pozytywnie na Twoje samopoczucie. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby wybrane diety były smaczne, odpowiednio zbilansowane i dostarczone na czas.