fbpx
dieta pudełkowa klasyczna tajm catering

Dieta klasyczna

„Dieta klasyczna” to nowa połączona odsłona diet klasycznych. Skierowana dla osób chcących zarówno zrzucić zbędne kilogramy jak i zadbać o sylwetkę i przybrać na masie mięśniowej. Dieta klasyczna występuje w kilku wariantach kalorycznych, dzięki czemu można dostosować ją do swoich indywidualnych potrzeb. Proponujemy do wyboru 1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 kalorii w 5 posiłkach.

Nowa odsłona naszej diety !

Dieta klasyczna będzie łączyła w sobie tradycyjną polską kuchnię oraz odpowiedni bilans makro i mikroskładników. Czasem znajdziecie tam również ciekawe urozmaicenia. Dieta po dobraniu odpowiedniej kaloryczności może wspomóc walkę ze zbędnymi kilogramami, jak i budowę masy mięśniowej. Zwiększona zawartość białka w porównaniu do diety tradycyjnej sprawnie wesprze metabolizm zapobiegając zaparciom i odkładaniu się zapasowej tkanki tłuszczowej. Dla osób aktywnych fizycznie dodatkową zaletą takiego rozkładu będzie sprawniesza regeneracja mięśni po treningu oraz skuteczniejsza ich budowa. Dieta składa się z 5 posiłków. Jest to nakorzystniejszy model żywienia w ciągu dnia. 5 stosunkowo niedużych porcji zapewni stały dopływ energii i makroskładników co zapewni maksymalne ich wykorzystanie. W diecie znajdziecie produkty z wszystkich grup żywieniowych. Źródłami białka będą głównie produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, ryby, drób, jaja, mleko i ich przetwory, ale też produkty roślinne takie jak nasiona roślin strączkowych. Zródła węglowodanów to kasze, makarony, pieczywo.

 

Menu na najbliższy tydzień

( 30 stycznia - 5 lutego )

Śniadanie
Syrniki waniliowe i kakaowe z sosem orzechowym i sałatką owocową z ciemną czekoladą

II śniadanie
Pasta jajeczna na sałacie z pełnoziarnistym pieczywem i świeżymi warzywami

Obiad
Schab w sosie pieczeniowym podany z ziemniakami z koperkiem i surówką z buraczków

Podwieczorek
Pomarańczowo – brzoskwiniowy koktajl na bazie zielonej herbaty

Kolacja
Tarta z grillowaną cukinią, fetą i szczypiorkiem

Śniadanie
Grzanki z pieczarkami i mozzarellą z sałatką grecką i ketchupem z cukinii

II śniadanie
Deser straciatella z truskawkami i granolą

Obiad
Pulpety rybne z pieczonymi frytkami w płatkach chilli podane z dipem z kaparami i surówką z pekińskiej

Podwieczorek
Zupa jarzynowa z posypką z natki pietruszki

Kolacja
Warzywny poke bowl z dodatkiem sosu miodowo-musztardowego

Śniadanie
Kanapki z wegetariańskim pasztetem i rzodkiewkowym twarożkiem z warzywami

II śniadanie
Omlet biszkoptowy z serkiem czekoladowym i owocami

Obiad
Udziec drobiowy generała Tso ze szczypiorkowym ryżem i blanszowanym brokułem w sezamie

Podwieczorek
Smoothie odpornościowe

Kolacja
Sałatka z pieczonym burakiem, pomarańczą i serem feta z owocowym vinegrettem

Śniadanie
Pieczona owsiaka a’la jabłecznik z serkiem waniliowym, owocami i tartą czekoladą

II śniadanie
Sałatka ryżowa z kukurydzą, ananasem i papryką

Obiad
Schab pod pieczarką w sosie własnym z kluskami śląskimi i surówką z czerwonj kapusty

Podwieczorek
Bałkańska zupa z fasolą

Kolacja
Rollsy z tortilli z suszonymi pomidorami i rukolą

Śniadanie
Klasyczna szakszuka z bułeczką

II śniadanie
Koktajl jabłko-szpinak

Obiad
Klopsiki mięsne z oliwkami w sosie warzywnym z makaronem w pesto i marchewką paryską

Podwieczorek
Makowiec z jabłkami

Kolacja
Włoski chlebek z czerwoną cebulą i pastą serową z jalapeno i pomidorami

Śniadanie
Różowa jaglanka z karmelizowanym jabłkiem, płatkami migdałów i jogurtem naturalnym

II śniadanie
Quiche z fetą i pomidorem pod blanszowanym jarmużem z dodatkiem koperkowego sosu

Obiad
Filet z kurczaka zapiekany z serem podany ze szpinakowym sosem, kaszą pęczak i marchewką paryską

Podwieczorek
Winne gruszki z sosem jogurtowo-waniliowym i kruszonką orzechową

Kolacja
Dyniowy mac&cheese z dodatkiem suszonych pomidorów i tartego sera

Śniadanie
Śniadaniowa sałatka z jajkiem i serem feta z pieczywem i sosem koperkowym

II śniadanie
Zupa krem z brukselki

Obiad
Udko z kurczaka pieczone z rozmarynem z paloną cytryną, ryżem smażonym z warzywami, dipem paprykowym i surówką z zielonych warzyw

Podwieczorek
Cynamonki z lukrem

Kolacja
Wegetariańskie pulpeciki z kukurydzą i meksykańskim sosem pomidorowym podane z grillowanymi warzywami

Rozkład makroskładników

Węglowodany Białko Tłuszcz
1200 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
1500 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
1800 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
2000 kcal 45-55% 15-20% 25-35%
2500 kcal 45-55% 15-20% 25-35%

Odchudzająca klasyczna + Sportowa klasyczna = DIETA KLASYCZNA!

Stosując naszą „dietę klasyczną” dopilnujesz regularności spożywania posiłków. Dzięki dostarczaniu regularnych, odpowiednio zbilansowanych posiłków 5 razy dziennie zapewnisz sobie zdrowe i racjonalne odżywianie. Ponadto zaoszczędzisz dużo czasu, który traciłbyś na zakupy i przygotowywanie codziennych posiłków.

Decydując się na „klasyka” wybierzesz racjonalne i zdrowe odżywanie co na pewno wpłynie pozytywnie na Twoje samopoczucie. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby wybrane diety były smaczne, odpowiednio zbilansowane i dostarczone na czas.