fbpx

Dieta klasyczna

„Dieta klasyczna” to nowa połączona odsłona diet klasycznych. Skierowana dla osób chcących zarówno zrzucić zbędne kilogramy jak i zadbać o sylwetkę i przybrać na masie mięśniowej. Dieta klasyczna występuje w kilku wariantach kalorycznych, dzięki czemu można dostosować ją do swoich indywidualnych potrzeb. Proponujemy do wyboru 1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 kalorii w 5 posiłkach. Możesz jednak wybrać opcję, w której dostarczymy Ci 4 posiłki, jeśli uznasz, że taki model żywienia będzie dla Ciebie odpowiedni. Spożywanie 5 posiłków dziennie zapewni najkorzystniejszy model żywienia w ciągu dnia.

Nowa odsłona naszej diety !

Dieta klasyczna będzie łączyła w sobie tradycyjną polską kuchnię oraz odpowiedni bilans makro i mikroskładników. Czasem znajdziecie tam również ciekawe urozmaicenia. Dieta po dobraniu odpowiedniej kaloryczności może wspomóc walkę ze zbędnymi kilogramami, jak i budowę masy mięśniowej. Zwiększona zawartość białka w porównaniu do diety tradycyjnej sprawnie wesprze metabolizm zapobiegając zaparciom i odkładaniu się zapasowej tkanki tłuszczowej. Dla osób aktywnych fizycznie dodatkową zaletą takiego rozkładu będzie sprawniesza regeneracja mięśni po treningu oraz skuteczniejsza ich budowa. Dieta składa się z 5 posiłków. Jest to nakorzystniejszy model żywienia w ciągu dnia. 5 stosunkowo niedużych porcji zapewni stały dopływ energii i makroskładników co zapewni maksymalne ich wykorzystanie. W diecie znajdziecie produkty z wszystkich grup żywieniowych. Źródłami białka będą głównie produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, ryby, drób, jaja, mleko i ich przetwory, ale też produkty roślinne takie jak nasiona roślin strączkowych. Zródła węglowodanów to kasze, makarony, pieczywo.

 

Menu na najbliższy tydzień

( 18 października - 24 października )

Śniadanie
Pasta z pieczonych warzyw z pełnoziarnistą bagietką i warzywami

II śniadanie
Syrniki – placuszki twarogowe z sosem waniliowym i owocami

Obiad
Stroganoff wieprzowy z kaszą gryczaną i zasmażanymi buraczkami

Podwieczorek
Serbska zupa fasolowa

Kolacja
Sałatka warzywna z serem feta, prażonymi nasionami dyni i dipem cytrynowym

Śniadanie
Ciasto drożdżowe ze śliwkami z serkiem waniliowym i owocami

II śniadanie
Pożywna zupa dyniowa

Obiad
Gołąbki bez zawijania z ziemniakami i sałatą masłowa w sosie jogurtowym

Podwieczorek
Pieczone jabłka z nadzieniem serowym i migdałami

Kolacja
Makaron z kurczakiem w sosie śmietanowo-brokułowym

Śniadanie
Twarożek z pesto ze szpinaku i rukoli oraz pasta jajeczna z soczewicą podane z pieczywem i warzywami

II śniadanie
Clafoutis z jabłkiem i migdałami, czyli francuski naleśnik z piekarnika

Obiad
Pieczone kotlety mielone z indyka z zasmażaną kapustą i ziemniaczanym puree

Podwieczorek
Smoothie owsiane – owoce leśne

Kolacja
Leczo z kiełbasą i czosnkową grzanką

Śniadanie
Jogurt z makiem i bakaliami

II śniadanie
Sałatka z grillowanym ananasem i kurczakiem z grzankami

Obiad
Kurczak Generała Tso ze szczypiorkowym ryżem oraz brokułami

Podwieczorek
Zupa krem pomidorowo-paprykowy

Kolacja
Wrap a’la Cezar

Śniadanie
Szakszuka z papryką i pieczywem

II śniadania
Koktajl jabłko szpinak

Obiad
Ryba po parysku z kaszą bulgur z cytryną i zielonym ogórkiem oraz surówką z poram kapusty i kukurydzy

Podwieczorek
Krem z marchwi z serem feta

Kolacja
Kurczak w kremowym sosie pomidorowo koperkowym z makaronem spaghetti

Śniadanie
Waniliowa kasza manna z gorzką czekoladą i owocami

II śniadanie
Pasta z zielonej soczewicy i pieczarek z oliwą z chilli i warzywnymi słupkami

Obiad
Wieprzowina w sosie własnym z kaszą pęczak i sałatką z pomidorem

Podwieczorek
Czerwone smoothie

Kolacja
Zapiekane enchilady

Śniadanie
Kanapka DIY – pasta jajeczna, szynka wiejska i świeże warzywa

II śniadanie
Zupa krem z kalafiora z marchewką i koperkiem

Obiad
Fit nuggetsy z piekarnika z dipem z harrisą i pieczonymi warzywami korzeniowymi

Podwieczorek
Kasza jaglana z jabłkiem i śliwkami

Kolacja
Makaron z kurczakiem, pomidorami, oliwkami, szpinakiem i suszonymi pomidorami

Rozkład makroskładników

Węglowodany Białko Tłuszcz
Klasyczna 45-55% 15-20% 25-35%

Odchudzająca klasyczna + Sportowa klasyczna = DIETA KLASYCZNA!

Stosując naszą „dietę klasyczną” dopilnujesz regularności spożywania posiłków. Dzięki dostarczaniu regularnych, odpowiednio zbilansowanych posiłków 5 razy dziennie zapewnisz sobie zdrowe i racjonalne odżywianie. Ponadto zaoszczędzisz dużo czasu, który traciłbyś na zakupy i przygotowywanie codziennych posiłków. Jeśli uznasz, że nie masz ochoty na spożywanie np. ryb i potraw rybnych w najbliższym czasie możesz nas o tym poinformować. Wówczas zastosujemy wykluczenie wybranego produktu, jeśli taki pojawi się w naszych propozycjach przygotowanych na kolejny dzień. Ważne jest także, abyś poinformował nasze BOK lub Dział Dietetyki o wykluczeniu danego produktu z diety ze względu na występowanie alergii pokarmowych. Postaramy się, abyś nie otrzymał w żadnym posiłku produktu uczulającego.

Decydując się na „klasyka” wybierzesz racjonalne i zdrowe odżywanie co na pewno wpłynie pozytywnie na Twoje samopoczucie. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby wybrane diety były smaczne, odpowiednio zbilansowane i dostarczone na czas.

Rodzaj diety

  • Odchudzająca
  • Sport
  • Wegetariańska
  • Wegetariańska + Ryba
  • Ketogeniczna
  • Bez glutenu i laktozy
  • Niski indeks glikemiczny
  • Klasyczna
  • Bulionowa
  • Domowe Pudełko

Kaloryczność

  • Odchudzająca 1000
  • Odchudzająca 1200
  • Odchudzająca 1500
  • Sport 1800
  • Sport 2000
  • Sport 2500
  • Sport 3000
  • Wegetariańska 1000
  • Wegetariańska 1200
  • Wegetariańska 1500
  • Wegetariańska 1800
  • Wegetariańska 2000
  • Wegetariańska 2500
  • Wege+Ryba 1200
  • Wege+Ryba 1500
  • Wege+Ryba 1800
  • Wege+Ryba 2000
  • Wege+Ryba 2500
  • Ketogeniczna 1200
  • Ketogeniczna 1500
  • Ketogeniczna 1800
  • Ketogeniczna 2000
  • Ketogeniczna 2500
  • Bez glutenu i laktozy 1200
  • Bez glutenu i laktozy 1500
  • Bez glutenu i laktozy 1800
  • Bez glutenu i laktozy 2000
  • Bez glutenu i laktozy 2500
  • Niski IG 1200
  • Niski IG 1500
  • Niski IG 1800
  • Niski IG 2000
  • Niski IG 2500
  • Klasyczna 1200 KCAL
  • Klasyczna 1500 KCAL
  • Klasyczna 1800 KCAL
  • Klasyczna 2000 KCAL
  • Klasyczna 2500 KCAL
  • Bulionowa 1500 KCAL
  • Bulionowa 1800 KCAL

Ilość dni zamówienia

  • do 20 dni
  • powyżej 20 dni

Cena Twojej diety

dziennie:

Cena uwzględnia rabat -25% Cena uwzględnia rabat -15%