fbpx

Dieta klasyczna

„Dieta klasyczna” to nowa połączona odsłona diet klasycznych. Skierowana dla osób chcących zarówno zrzucić zbędne kilogramy jak i zadbać o sylwetkę i przybrać na masie mięśniowej. Dieta klasyczna występuje w kilku wariantach kalorycznych, dzięki czemu można dostosować ją do swoich indywidualnych potrzeb. Proponujemy do wyboru 1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 kalorii w 5 posiłkach.

Nowa odsłona naszej diety !

Dieta klasyczna będzie łączyła w sobie tradycyjną polską kuchnię oraz odpowiedni bilans makro i mikroskładników. Czasem znajdziecie tam również ciekawe urozmaicenia. Dieta po dobraniu odpowiedniej kaloryczności może wspomóc walkę ze zbędnymi kilogramami, jak i budowę masy mięśniowej. Zwiększona zawartość białka w porównaniu do diety tradycyjnej sprawnie wesprze metabolizm zapobiegając zaparciom i odkładaniu się zapasowej tkanki tłuszczowej. Dla osób aktywnych fizycznie dodatkową zaletą takiego rozkładu będzie sprawniesza regeneracja mięśni po treningu oraz skuteczniejsza ich budowa. Dieta składa się z 5 posiłków. Jest to nakorzystniejszy model żywienia w ciągu dnia. 5 stosunkowo niedużych porcji zapewni stały dopływ energii i makroskładników co zapewni maksymalne ich wykorzystanie. W diecie znajdziecie produkty z wszystkich grup żywieniowych. Źródłami białka będą głównie produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, ryby, drób, jaja, mleko i ich przetwory, ale też produkty roślinne takie jak nasiona roślin strączkowych. Zródła węglowodanów to kasze, makarony, pieczywo.

 

Menu na najbliższy tydzień

( 17 - 23 stycznia )

Śniadanie
Bananowa owsianka z wiśniami

II śniadanie
Tortilla z zielonym twarożkiem z pesto i szynką

Obiad
Zrazy wieprzowe w sosie własnym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej

Podwieczorek
Rosół z lanymi kluseczkami

Kolacja
Ziemniaczana zapiekanka z kurczakiem

Śniadanie
Pasta jajeczna ze szczypiorkiem podana z bułeczką i słupkami warzyw

II śniadanie
Zupa krem pieczarkowa z paluszkami grissini

Obiad
Kurczak po meksykańsku z żółtym ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z kukurydzą

Podwieczorek
Shake pomarańczowy z nasionami chia

Kolacja
Ziemniaczana zapiekanka z kurczakiem

 

Śniadanie
Ziołowy omlet z suszonymi pomidorami i rukolą

II śniadanie
Zupa krem chrzanowa z chipsem z boczku

Obiad
Schab w sosie z suszonymi śliwkami, pieczone ziemniaczki i colesław

Podwieczorek
Crumble jabłkowe

Kolacja
Warzywne leczo z czosnkowymi grzaneczkami

Śniadanie
Serek i z tartą rzodkiewką i oliwkami podany z chrupkim pieczywem

II śniadanie

Domowy budyń czekoladowy z granolą żurawinową

Obiad

Gulasz drobiowy z plackiem ziemniaczanym

Podwieczorek
Koktajl bananowo-brzoskwiniowy

Kolacja
Zapiekanka z szynką, pieczarkami i szczypiorkiem

Śniadanie

Tosty francuskie z pomarańczą z serkiem waniliowym

II śniadanie
Zupa meksykańska

Obiad
Makaron ze szpinakiem i dorsz w sosie śmietanowym

Podwieczorek
Kolorowy jogurt z owocami i ziemią czekoladową

Kolacja
Quasadilla z szarpaną wieprzowiną i warzywami

Śniadanie
Domowy paprykarz z kiszonym ogórkiem i pieczywem

II śniadanie
Zdrowe brownie z fasoli

Obiad
Kurczak w sosie miodowo-musztardowym podany z pieczonymi ziemniakami i surówką

Podwieczorek
Zupa pomidorowa z makaronem

Kolacja
Kolorowe kaszotto

Śniadanie

Naleśniki pszenne z cynamonowymi jabłkami z rodzynkami

II śniadanie
Barszcz ukraiński

Obiad
Kotlety mielone z puree ziemniaczano pietruszkowe i surówką z marchewki i jabłka

Podwieczorek
Koktajl na zielonej herbacie z ananasem

Kolacja

Penne a’la arrabiata

Rozkład makroskładników

Węglowodany Białko Tłuszcz
Klasyczna 45-55% 15-20% 25-35%

Odchudzająca klasyczna + Sportowa klasyczna = DIETA KLASYCZNA!

Stosując naszą „dietę klasyczną” dopilnujesz regularności spożywania posiłków. Dzięki dostarczaniu regularnych, odpowiednio zbilansowanych posiłków 5 razy dziennie zapewnisz sobie zdrowe i racjonalne odżywianie. Ponadto zaoszczędzisz dużo czasu, który traciłbyś na zakupy i przygotowywanie codziennych posiłków. Jeśli uznasz, że nie masz ochoty na spożywanie np. ryb i potraw rybnych w najbliższym czasie możesz nas o tym poinformować. Wówczas zastosujemy wykluczenie wybranego produktu, jeśli taki pojawi się w naszych propozycjach przygotowanych na kolejny dzień. Ważne jest także, abyś poinformował nasze BOK lub Dział Dietetyki o wykluczeniu danego produktu z diety ze względu na występowanie alergii pokarmowych. Postaramy się, abyś nie otrzymał w żadnym posiłku produktu uczulającego.

Decydując się na „klasyka” wybierzesz racjonalne i zdrowe odżywanie co na pewno wpłynie pozytywnie na Twoje samopoczucie. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby wybrane diety były smaczne, odpowiednio zbilansowane i dostarczone na czas.