fbpx
dieta pudełkowa klasyczna tajm catering

Dieta klasyczna

„Dieta klasyczna” to nowa połączona odsłona diet klasycznych. Skierowana dla osób chcących zarówno zrzucić zbędne kilogramy jak i zadbać o sylwetkę i przybrać na masie mięśniowej. Dieta klasyczna występuje w kilku wariantach kalorycznych, dzięki czemu można dostosować ją do swoich indywidualnych potrzeb. Proponujemy do wyboru 1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 kalorii w 5 posiłkach.

Nowa odsłona naszej diety !

Dieta klasyczna będzie łączyła w sobie tradycyjną polską kuchnię oraz odpowiedni bilans makro i mikroskładników. Czasem znajdziecie tam również ciekawe urozmaicenia. Dieta po dobraniu odpowiedniej kaloryczności może wspomóc walkę ze zbędnymi kilogramami, jak i budowę masy mięśniowej. Zwiększona zawartość białka w porównaniu do diety tradycyjnej sprawnie wesprze metabolizm zapobiegając zaparciom i odkładaniu się zapasowej tkanki tłuszczowej. Dla osób aktywnych fizycznie dodatkową zaletą takiego rozkładu będzie sprawniesza regeneracja mięśni po treningu oraz skuteczniejsza ich budowa. Dieta składa się z 5 posiłków. Jest to nakorzystniejszy model żywienia w ciągu dnia. 5 stosunkowo niedużych porcji zapewni stały dopływ energii i makroskładników co zapewni maksymalne ich wykorzystanie. W diecie znajdziecie produkty z wszystkich grup żywieniowych. Źródłami białka będą głównie produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, ryby, drób, jaja, mleko i ich przetwory, ale też produkty roślinne takie jak nasiona roślin strączkowych. Zródła węglowodanów to kasze, makarony, pieczywo.

 

Menu na najbliższy tydzień

( 04 lipca - 10 lipca )

Śniadanie
Omlet meksykański

II śniadanie
Sernik na herbatnikowym spodzie z brzoskwiniami

Obiad
Penne z zielonym pesto i szarpanym mięsem oraz pieczonymi pomidorami

Podwieczorek
Koktajl truskawkowy z sokiem z czarnej porzeczki

Kolacja
Tabbouleh na kaszy kuskus

Śniadanie
Ryżanka truskawkowa z domową granolą

II śniadanie
Pasta z sera feta z oliwkami pieczywem żytnim i ogórkiem małosolnym

Obiad
Nuggetsy z sosem słodko-kwaśnym, frytkami i surówką z pora

Podwieczorek
Serek jogurtowo waniliowy z jadalną ziemią i kiwi

Kolacja
Kremowe risotto na białym winie ze strączkami i pomidorami

 

Śniadanie
Wytrawne placki z serem, sałatką grecką i sosem szczypiorkowym

II śniadanie
Zupa warzywna z koperkiem

Obiad
Wieprzowina po chińsku z warzywami julienne, ryżem curry i sezamem

Podwieczorek
Batoniki ala Lion

Kolacja
Maccaroni&Cheese

Śniadanie
Kanapki z jajkiem, sosem majonezowo-chrzanowym i warzywami

II śniadanie
Shake frappe

Obiad
Morszczuk w sosie serowym z suszonymi pomidorami, pieczone ziemniaki i marchewka

Podwieczorek
Ciasto czekoladowe z truskawkami

Kolacja
Biryani warzywne z ryżem parabolicznym

Śniadanie
Cynamonowe tosty z chałki z jogurtem i owocami

II śniadanie
Waniliowy budyń jaglany z polewą słony karmel

Obiad
Lasagne z sałatą lodowa, pomidorem i ogórkiem zielonym

Podwieczorek
Bogracz z pieczoną papryką i fasolą

Kolacja
Sałatka z kuskusem, burakiem, serem feta i prażonymi migdałami

Śniadanie
Hawajski omlet z szynką i serem

II śniadanie
Krem z buraków z gruszką

Obiad
Kurczak z sosem myśliwskim podany z ziemniaczanym puree i ogórkami smażonymi z musztardą

Podwieczorek
Baton owsiany z jabłkiem i żurawiną

Kolacja
Chana masala z ryżem i kolendrą

Śniadanie
Francuski naleśnik z gruszką i agrestowym jogurtem

II śniadanie

Kolorowa sałatka makaronowa

Obiad
Chili con carne z ryżem

Podwieczorek
Domowy kisiel wiśniowo – truskawkowy z posypką z granoli

Kolacja
Pasztet z selera i kaszy jaglanej podany z konfiturą z czerwonej cebulki

Rozkład makroskładników

Węglowodany Białko Tłuszcz
Klasyczna 45-55% 15-20% 25-35%

Odchudzająca klasyczna + Sportowa klasyczna = DIETA KLASYCZNA!

Stosując naszą „dietę klasyczną” dopilnujesz regularności spożywania posiłków. Dzięki dostarczaniu regularnych, odpowiednio zbilansowanych posiłków 5 razy dziennie zapewnisz sobie zdrowe i racjonalne odżywianie. Ponadto zaoszczędzisz dużo czasu, który traciłbyś na zakupy i przygotowywanie codziennych posiłków. Jeśli uznasz, że nie masz ochoty na spożywanie np. ryb i potraw rybnych w najbliższym czasie możesz nas o tym poinformować. Wówczas zastosujemy wykluczenie wybranego produktu, jeśli taki pojawi się w naszych propozycjach przygotowanych na kolejny dzień. Ważne jest także, abyś poinformował nasze BOK lub Dział Dietetyki o wykluczeniu danego produktu z diety ze względu na występowanie alergii pokarmowych. Postaramy się, abyś nie otrzymał w żadnym posiłku produktu uczulającego.

Decydując się na „klasyka” wybierzesz racjonalne i zdrowe odżywanie co na pewno wpłynie pozytywnie na Twoje samopoczucie. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby wybrane diety były smaczne, odpowiednio zbilansowane i dostarczone na czas.