fbpx
catering dietetyczny tajm dieta pudelkowa sportowa sport

Dieta sportowa

Dieta Sport przeznaczona jest dla osób aktywnych fizycznie, które chcą w racjonalny sposób poprawiać swoją formę, figurę i wydolność. Jadłospisy przygotowywane przez naszych dietetyków i serwowane przez naszych kucharzy zawierają zwiększoną ilość białka, wykorzystywanego przez Twoje mięśnie oraz węglowodanów, które zapewnią Ci siłę i poprawę sportowych wyników.

Zrównoważona dieta sportowa z dostawą do domu

Odpowiednio dobrane i zbilansowane dla Ciebie posiłki będą nie tylko apetyczne, ale także dostarczą Ci niezbędną ilość energii potrzebnej do treningów oraz budowania wymarzonej sylwetki!

Menu na najbliższy tydzień

( 26 września - 02 października )

Śniadanie
Proteinowa waniliowa owsianka z płatkami kokosa, orzechami i frużeliną truskawkową

II śniadanie
Sałatka Caprese z buraków z bazyliowym pesto podana z razową grzaneczką

Obiad
Poke bowl z filetem drobiowym, ryżem basmati, warzywami i sosem miodowo-musztardowym

Podwieczorek
Węgierki pod owsianą kruszonką

Kolacja
Warzywne ratatouille z makaronem orzo, serem pleśniowym i sosem pomidorowo-cytrynowym

 

Śniadanie
Kanapka z pastą a’la muhammara z orzechami i warzywami

II śniadanie
Czekoladowe ciasteczka z daktyli i cieciorki

Obiad
Wieprzowina w sosie własnym z kaszotto porowo-dyniowym z różyczkami brokuła

Podwieczorek
Francuska zupa cebulowa z grzaneczką

Kolacja
Japoński kurczak teriyaki z brązowym ryżem, sezamem i warzywami

Śniadanie
Frittata z szynką i dipem ziołowym podana z surówką z ogórka i rzodkiewki i pieczywem żytnim

II śniadanie
Sernik japoński

Obiad
Pieczony dorsz z cytrusową gremolatą na ziołowym ryżu z fasolką szparagową

Podwieczorek
Pikantne babeczki z batatów z serem cheedar i nutką chilli z sosem miętowym

Kolacja
Waniliowe pancakes ze zdrowa nutellą z czarnej fasoli, twarożkiem i nektarynką

Śniadanie
Pomarańczowa owsianka z prażonymi migdałami

II śniadanie
Mix dwóch zup: buraczkowa i marchewkowa ze szczypiorkiem

Obiad
Indyk piri-piri z ryżem 3 kolory i pieczoną sałatką

Podwieczorek
Sałatka siódemka z grzankami

Kolacja
Pizza Capriciosa

Śniadanie
Smoothie bowl z jogurtem ananasowym, orzechową granolą i jabłkami

II śniadanie
Tajska zupa z kaczki

Obiad
Wieprzowina z boczniakami i selerem naciowym podana z jaśminowym ryżem z sezamem i szczypiorkiem

Podwieczorek
Mango sticky rice

Kolacja
Kurczak z marchewką i cukinią w sosie pomidorowo – paprykowym na mleczku kokosowym podany z makaronem

Śniadanie
Pasta jajeczna podana z bagietką i sałatką

II śniadanie
Sałatka z granatem i komosą

Obiad
Tagliatelle ze szpinakiem i szarpanym kurczakiem z marchewką paryską

Podwieczorek
Smażone tramezzini z pomidorami

Kolacja
Lasagne a’la bolognese

Śniadanie
Śniadanie meksykańskie

II śniadanie
Batony proteinowe z pieczonymi jabłkami

Obiad
Paella z kurczakiem, grana padamo, bazylią i pomidorami

Podwieczorek
Banoffee milkshake

Kolacja
Hiszpańska tortilla z salami i warzywną salsą z mango

Rozkład makroskładników

Węglowodany Białko Tłuszcz
1800 kcal 45-60% 20-25% 25-35%
2000 kcal 45-60% 20-25% 25-35%
2500 kcal 45-60% 20-25% 25-35%
3000 kcal 45-60% 20-25% 25-35%

Warianty diety sportowej w cateringu dietetycznym TAJM

Ze względu na to, że dieta Sport występuje w wielu wariantach kalorycznych, może być przeznaczona zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Stosując tą dietę możesz być pewien efektu, niezależnie od tego, czy Twoim celem jest redukcja masy ciała czy tworzenie masy mięśniowej. Dieta sportowa występuje w wariantach: 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal.

Nasi dietetycy pomogą Ci wybrać odpowiedni wariant kaloryczny, odpowiednio zbilansowany i w pełni dostosowany do Twoich celów.