fbpx
catering dietetyczny tajm dieta pudelkowa sportowa sport

Dieta sportowa

Dieta Sport przeznaczona jest dla osób aktywnych fizycznie, które chcą w racjonalny sposób poprawiać swoją formę, figurę i wydolność. Jadłospisy przygotowywane przez naszych dietetyków i serwowane przez naszych kucharzy zawierają zwiększoną ilość białka, wykorzystywanego przez Twoje mięśnie oraz węglowodanów, które zapewnią Ci siłę i poprawę sportowych wyników.

Zrównoważona dieta sportowa z dostawą do domu

Menu diety sportowej jest bardzo bogate i urozmaicone – nie wprowadzamy  zbędnych ograniczeń, czy wykluczeń. W diecie serwujemy wszystkie produkty, a efekty zapewniają odpowiednie ich proporcje.

Białko pochodzi głównie z mięsa, ryb, jaj i nabiału. Ze względu na wysoką kaloryczność stosowane w diecie posiłki są dość obfite.

Odpowiednio dobrane i zbilansowane dla Ciebie posiłki będą nie tylko apetyczne, ale także dostarczą Ci niezbędną ilość energii potrzebnej do treningów oraz budowania wymarzonej sylwetki!

Menu na najbliższy tydzień

( 29 maja - 4 czerwca )

Śniadanie
AZJA: Banh-mi z pieczonym schabem, piklowanymi warzywami i sosem śliwkowo-majonezowym

II śniadanie
Ciasto a’la 3 bit z karmelem marchewkowymi i posypką herbatnikowo-czekoladową

Obiad
Roladka wieprzowa w śmietanowo-musztardowym sosie z ryżem po turecku i grillowanymi warzywami

Podwieczorek
Smoothie o smaku sernika z wiśniami

Kolacja
Podpłomyk zapiekany z kurczakiem, brzoskwinią i serem pleśniowym z dodatkiem jogurtowego sosu z koperkiem

Śniadanie
Frittata ze szparagami, mini sałatka i sos słoneczny

II śniadanie
Sałatka z grandine, oliwkami i tuńczykiem

Obiad
Burgery po hawajsku z sosem bbq i sałatką z kiszonego ogórka

Podwieczorek
AZJA: Sernik japoński z wiśniami w sosie

Kolacja
Focaccia z czerwoną cebulą, winogronami i rozmarynem, twarożkiem koperkowym ze słonecznikiem i rzodkiewką i mixem warzyw

Śniadanie
Owsianka orzechowa z sosem z białej czekolady, borówkami i granolą żurwinową

II śniadanie
Tost francuski z serem i szynką ze świeżą sałatką z łososiem i sosem aioli

Obiad
AZJA: Wieprzowina w sosie sojowym z warzywami, kapustą pak choi, szczypiorkowym ryżem i surówką chińską

Podwieczorek
Hummus z wędzoną papryką i prażoną cieciorką z bułeczką i talarkami warzyw

Kolacja
Fajita z kurczakiem z papryką i cukinią podana z tacos

Śniadanie
AZJA: Bowl z komosą ryżową, pastą jajeczną, pomidorkami, piklowanym ogórkiem i sezamem

II śniadanie
Szarlotkowa manna z truskawkowym sosem i chia

Obiad
Kurczak w sosie szpinakowym na puree marchewkowym z surówką super slaw

Podwieczorek
Krem z białych warzyw z dodatkiem sera blue podany z grzankami

Kolacja
Zapiekanka bolońska z fasolą i pieczarkami

Śniadanie
Placuszki bananowe z serkiem i mango podane z sałatką owocową

II śniadanie
Wytrawna chałka z szynką i camembertem oraz sosem żurawinowym

Obiad
AZJA: Dorsz w sosie limonkowo-kokosowym z ryżem, sezamem i kalafiorem pieczonym w miso

Podwieczorek
Panna cotta morelowa z borówkami i domową granolą orzechową

Kolacja
Warzywna miska z pikantną ciecierzycą, szarpaną wieprzowiną, kuskusem i sosem bbq

Śniadanie
Belgijski gofr z serkiem straciatella, kremem czekoladowo-orzechowym i owocowym mixem

II śniadanie
Protein bar z sałatką z kiwi, pomarańczą i wiórkami kokosa

Obiad
Gyros drobiowy z tzatzikami, żółtym ryżem i surówką z czerwonej kapusty

Podwieczorek
AZJA: Ramen z pierożkami Gyoza

Kolacja
Makaron fusilli w pesto z buraka ze szparagami, tartą mozzarellą, fasolką i pestkami

Śniadanie
Quesadilla z jajecznicą z szynką, serem i szczypiorkiem oraz sałatką warzywną

II śniadanie
Zielone smoothie z chia

Obiad
Kurczak Jalfrezi z pieczonymi ziemniakmi i surówką z marchewką i ogórkiem kiszonym

Podwieczorek
Omlet a’la pizza z serem i pieczarkami

Kolacja
AZJA: Bułeczki bao z szarpaną wieprzowiną, kolendrą, pieczonymi warzywami w sosie sojowym i surówką z czerwonej kapusty

Rozkład makroskładników

Węglowodany Białko Tłuszcz
1800 kcal 45-60% 20-25% 25-35%
2000 kcal 45-60% 20-25% 25-35%
2500 kcal 45-60% 20-25% 25-35%
3000 kcal 45-60% 20-25% 25-35%

Warianty diety sportowej w cateringu dietetycznym TAJM

Ze względu na to, że dieta Sport występuje w wielu wariantach kalorycznych, może być przeznaczona zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Stosując tą dietę możesz być pewien efektu, niezależnie od tego, czy Twoim celem jest redukcja masy ciała czy tworzenie masy mięśniowej. Dieta sportowa występuje w wariantach: 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal.

Nasi dietetycy pomogą Ci wybrać odpowiedni wariant kaloryczny, odpowiednio zbilansowany i w pełni dostosowany do Twoich celów.