fbpx
catering dietetyczny tajm domowe pudełko

Klasyczna 3 posiłki

„Dieta klasyczna 3 posiłki” to dieta to tych, dla których 5 posiłków to za dużo. Będzie idealna jako lunch boxy do pracy lub do szkoły. Dieta klasyczna występuje w kilku wariantach kalorycznych, dzięki czemu można dostosować ją do swoich indywidualnych potrzeb. Proponujemy do wyboru 1200, 1500, 1800 kalorii w 3 posiłkach.

Dieta klasyczna to tradycyjna kuchnia z daniami, nie tylko kuchni polskiej z odpowiednim bilansem makro i mikroskładników. Zwiększona zawartość białka wspiera metabolizm zapobiegając zaparciom i odkładaniu się zapasowej tkanki tłuszczowej. Dla osób aktywnych fizycznie dodatkową zaletą takiego rozkładu będzie sprawniejsza regeneracja mięśni po treningu oraz skuteczniejsza ich budowa. 3 posiłkowa dieta w zależności od zapotrzebowania kalorycznego może stanowić kompletną dietę lub bazę, którą uzupełnisz innymi daniami lub przekąskami. W diecie znajdziesz bardzo urozmaicony jadłospis. Źródła białka, czyli mięso wieprzowe i drobiowe, ryby, jaja, nabiał, pieczywo, ale też warzywa i owoce. Źródła węglowodanów to kasze, makarony, pieczywo. Urozmaicamy jadłospis tak, aby nikt nie mógł odczuć monotonii.

Menu na najbliższy tydzień

( 17 czerwca - 23 czerwca )

Śniadanie
Pasta z białej fasoli z papryką, pełnoziarnistym pieczywem, frankfurterką i sałatką

Obiad
Dorsz pod marchewkową pierzynką z ryżem i lekką surówką

Kolacja
Fusilli w sosie pieczarkowym z pieczoną marchewką baby i szpinakiem

Śniadanie
Cynamonowo-migdałowy tost z bananowym puree podany z twarożkiem waniliowym z mango i jagodami goji

Obiad
Filety z kurczaka zapiekane z serem i pesto na ziemniaczanym puree z surówką z marchewki i jabłka

Kolacja
Sałatka z pieczonym brokułem, wędzonym twarogiem i płatkami migdałów podana z grzanką z musem z rukoli, camembertem i pomidorem

Śniadanie
Jaglanka rafaello z borówkami i prażonymi nerkowcami

Obiad
Sojowe białe bolognese z tagliatelle, pieczonym pomidorem i grana padano

Kolacja
Sałatka z kuskusem perłowym, granatem, kalafiorem curry i orzechami* (może zawierać łupiny orzecha)

Śniadanie
Słodki omlet z brzoskwinią, pieczonym ananasem i makowym jogurtem

Obiad
Klasyczne kotlety mielone z czosnkowym sosem, pomidorowym pęczakiem i mizerią

Kolacja
Zapiekanka ziemniaczana z wieprzowiną i jogurtowo-pietruszkowym dipem

Śniadanie
Pełnoziarnista ciabatta z pesto, burakiem pieczonym w ziołach, konfiturą z czerwonej cebuli i serem mozzarella

Obiad
Diabelskie udka z kurczaka z młodymi ziemniakami oraz kalafiorem w bułce tartej

Kolacja
Tosto-frittata z warzywami, sałatką i sosem z papryką

Śniadanie
Kanapka DIY – pasta jajeczna, szynka i świeże warzywa

Obiad
Nuggetsy w kukurydzianych płatkach z dipem słodko-kwaśnym, pieczonymi warzywami i zieloną surówką z kapusty

Kolacja
Rolada szpinakowa z warzywami, mini sałatką i dipem bazyliowym

Śniadanie
Gofr bananowy z serkiem porzeczkowym i prażonymi orzechami z dodatkiem owoców

Obiad
Kotlet schabowy w panierce z ziemniaczkami i marchewką z groszkiem

Kolacja
Serowa zupa krem z czosnkowymi grzankami